Fogyni próbálok, gyere és olvasd el hogyan csinálom

Hogyan is állok neki?

2021. december 11. 21:36 - Zsolti.fogy

Próbáltam már máskor is nekiállni magamtól, de sosem sikerült tartósan megtartani az étkezést.

Nagy motivációt jelent, hogy a feleségemnek sikerült kb. 2 év alatt 30 kg-ot fogynia, és még mindig csinálja tovább.

 Az egyik legnagyobb kihívás számomra a mozgás lesz. Mivel otthonról dolgozom sajnos nem sokat mozgok.

Olyan diétát kerestem amelyikben van zöldség, mert azért azt még leginkább megeszem. Olyat szerettem volna ahol jól lehet enni, mindig tele gyomorral, de azt nem fogyásnak hívják... :)

Végül is az alábbi választottam, mivel talán több félét lehet benne enni és nem végtelenségig kell csinálni, hanem kipróbálom ezt a negyven napot. Ez még egy jól belátható időtartam.

https://biocomnetwork.hu/hirek/slim40-az-on-karcsusagaert-a-biocom-vadonatuj-termeke-a-fogyni-vagyoknak-segithet

A legnagyobb kihívás a mozgás mellett, az lesz, hogy éhes leszek... de majd meglátom/meglátjátok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolti-fogy.blog.hu/api/trackback/id/tr9016781214
süti beállítások módosítása